A magány--WILHELEM

Dombtetőn állok roppant egyedül,
lelkembe tompa színskála vegyül,
szürke szememben éledő homály
leplei között tömörül felém a táj.

Hamuszínű felhők gomolygó sora
arcomon árnyat vonultat tova,
összezárt ajkam sápadt vonalát
lázas törések sora vontatja át.

Elfáradt kezem fonnyadt szirmú kék
virág fejeket morzsol szerteszét,
homlokom körül kénsárga levél
erezett lapját tova sodorja a szél.

Tudom, semmit sem adnak ingyen
s valaki egyszer számadást kérne
micsoda tűzben égne össze minden
mert parázs igéket lüktet a szívem.

Kékvirág kezemben szétporló  búzavirág
szétporló tenyeremből szökken egy  láng
a szívedbe beleloptam    a megkapott  hitet,
de eltűntél ki érettem angyali zene lett.

Azóta  végzetesen megkomolyodtam
szerelmed, csalfa  emberek között
dúlt esték, fáradt  emlékek mögött
életem nagyon -nagyon megrögzödött.{W.B.]

.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS