Búcsú a Múzsámtól---Wilhelem

Lelkem kifáradt a rajongástól
s míg a viruló szép föld nevet,
virággal ékesített zöld bársonyt
lassan megtöltik a sárguló levelek.

Szellő ring a fenyvesek tövében
oly illatos friss illatot terjeszt,
hevesebben dobog a szív ,érzem
a sok szellő repdeső emelkedését.

Draga Múzsám búcsúra jöttem
csak mérget terem álomvilágod,
beteg lettem, sorvaszt a csókod
inkább nálad hagyom a lantom.

Hiába mondom  egyre magamnak
ősz jön, nincs melege a nyárnak
gyorsan peregnek előttem levelek
lassan,  mély árny terül előttem.

Az ősz mar hintáztatja szárnyát
elszálltak a vándorló madárkák
gyöngyöznek hullámok játékosan
vidám tündérek tó vizén táncolnak.

O áldom ezt a tiszta ,kedves nyájas
ezt a mosolygós nyárias   őszi időt,
 azt hinném  tévedek talán, a nyár az
amely egy pillanatra visszajött.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS