Magam ura lettem--Wilhelem

A szélvihar elvitte színes kendőm,
kapkodok utána ,de hasztalan
a vihar mutatja az eltelt időm,
a dús felhőkön sötét vigaszban
repül elnémult vágyam.


Fordul kedvem ,ahogy engedik
úgy látom minden eljöhet még,
szőkeségemet ellepi verejték
álmaim,mint a csillagtalan ég,
felettem pipacs lengedez.


Büszke testtartásom szenvedése 
láthatatlan lett a csönd jelmezén
és nem tudom, már nem izgulok,
nem érzem , hogy világgal forgok
csak csöndben hallgatok.

Megértem az alkonyt-rövid napok
hosszú éjszakai merengések,
kedvemben örök zenét zengnek
dús emlékek kínálják magukat
álomittas ,mámorok.


Oly részeg leszek, mindent kékben 
hol pirosban látok,és leheletem
aranybarna álom a rövidke napban, 
mi igazi tisztasága csillag életemnek
az mind  érintetlen.


Nagy úr lett semmim a létében, 
üres perceimet örülten élvezem,
nincs dolgom semmire,csak merítem
ingyen a vizet kezeimmel és szippantok
nagyokat a levegőben.

Hagyom,  hogy forogjon
a bús fényű világ körülöttem.[W.B/]









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS