Liza mamám emlékére

Szeme mint a csillag ragyog
ha ránézek boldog vagyok
keze mintha bársony volna
mikor arcom simogatja

Szava mint a csengő harang
nincsen benne sosem harag
mosolya a legszebb álom
boldogság fog el ha látom.

A mamámban hogy is lehet
ilyen áldott nagy szeretet
az én kicsi gyermekszívem
sosem fogta  fel ezeket.

Nagymamám boszorkányka.
be nem áll kicsinyke szája
mesélget vagy énekelget
fakanállal megfenyeget.

Oly jóságos  a  drága szíve
amely ott  dobog kebelében
nagy családnak ő a  tüze
mindig tesz-vesz szorgos keze.

Megígértem ha nagy leszek
én is ilyen mama  leszek,
nagymamám  két szeméből 
soha ne hulljanak  könnyek.

Majd ha egyszer megöregszel
szép meséid meg keresem,
csakhogy meghozzam a kedved
s én tartsam benned a lelket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS