Az üdvösség menetén

 A tiszta üdvösség értelmében

tündököl még neved

s tündérek táncolnak előttem

bűvös körben

fátyollal vonják be testemet

neved nevében,

hol még lebeg arcod diadala

értelmemben

de csak csalóka délibábok lengén,

vonulnak felettem,


Mert rabságban tart ,boldogan

szerelmünk ezer-egy éje,

s vágyaimban a szél fuvallatán

repül töredezve,

féktelenül lobogó lüktető vérem

sírva édesen,

s lágy zenében táncolva átsuhan

csábosan tekeredve,

bársonyosan simogatva testem,

hozzám tévedve

neved ,arcod , tested töredékekben

és lázongok szüntelen.


Tündéri játékok forró hevében

te nem vagy 

csak múltam kirabolt szívemmel,

de mélyen szeretlek

és a régi szenvedély velőjében

kotorászik kezem

szomjazva régi szavaid szentségére

gyönyörrel


,telítve,

feldúlnám érettük szívem csendjét

verőfényes végtelenben.[W.B.]












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS