KIhalt minden

Csak  én  tudom,  hogy  már  meghaltam

nem  lakják,  amerre  elhaladtam

lejárták  már  azt  a  csöndes  utcát.

az  ablakok  dérrel  kimartan.


 

Már  téli  álmukat  aludták,

fényé fénylett  a  téli  holdnak

szél-kóboldok  zordan  dúdoltak

s fehéren,  szüzén  úgy  maradt

a  hó,  mikor  velem  a  holtak

sötét  kocsija  elhaladt.




Igy  mentem  én  el  észrevétlen,

komoran,  halkan  és  sötéten.

nem  látott  senki,  csak  a  hold.

csak  a  lovak  az  útközépen

ballagtak  halk  ütemre-lépten

s  gyeplőjük  szellem-kézbe volt.  


En   már  árny  vagyok

csak  szívem  sír  még

csak  így  a  sírból  zeng  a  rim  még

hangveszett,  béna  kobzomon,

így  álomcsendben,  ködfehéren 

hisz  azt  se  tudják  már,  hogy  éltem!

csak  álmodom , csak  álmodom . 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS