a gyereklány

 En  még  szelíd  gyermekleány  vagyok,

te   már  megrogzott  agglegény,

ki  csókot  lopva  és  feledve,

csak  úgy  csapong  a  földtekén.




En   még  rózsásnak  látok  mindent

víg  nóta  járja  nálatok,

Te   már  a  zajt,  a  fényt  megunva,

csak  az  őszi  hajnalt várhatod.


En  még  a  csillagokba  nézek

 ábrándos   gyásznapot  nem  értem

Te   már  sok  Holdas  éjét  láttal

 s   megszenvedte  a  te szived. 


En  még  lélekben  Hófehér  vagyok,

szívemben  földi  vágy  nem  űlt,

de te   már  öleltel  szenvedéllyel,

s   száz  esküt  szegtel  hűtlenül.


En   még  mesék  hőséről  álmodom

,meséknek  adom  lelkem  felét

s   én  Te tőled   félve  kérdem

 megis szerelmes  lettél belem?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS