Egy ember él







 Él egy ember

Egy ember él


akinek szeme könnybe lábad,

ha, rám gondol.

Szívem örülj!

Egy ember él

Nem vagyok már, nem vagyok egyedül,

hisz jót tettem, én most.

Szívem örülj!

 

Ezer jótettet akarok,

mert érzem,

most minden szeret,

s mindent szeretek én is

E megismerés zúdult reám

Te végső, legédesebb.


legragyogóbb, legtisztább,

 legegyszerűbb érzésem

Jóakarat

!Ezer jótettet akarok.


Legszebb elégtétel

lesz mégis az enyém

A hála!A világ hálája kísér!

Néma tárgyak

hullanak ölembe

Néma tárgyak

amelyeket egy beteljesedett órában

simogattam, mint szelíd állatokat

 

Íróasztalom recseg

úgy érzem, meg akar ölelni

A zongora kedvenc dalomat akarja zengeni.

Titokzatosan és ügyetlenül

csengenek össze a hangok

Mert jót tettem én

Egyszer, ha majd a természeten vándorlók át

elindulnak utánam a fák

és mind a virágok

Ezer gyökér kapaszkodik belém

Gyengéd ágak

kötnek le erősen

Levelek hullanak reám


Gyengéd ágak

kötnek le erősen

Levelek hullanak reám

lágyan, mint könnyűvízesés.

Sok kéz kapkod felém

Sok zöld, kicsi kéz.

Behálózva e végső szeretetbe

állok itt,mint a rab

Most jót tettem én.

Telve vagyok örömmel és jóakarattal

S nem vagyok már egyedül

s nem vagyok egyedül már!

Szívem örülj!

 

 





 

l


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS