Magam ura lettem

 Magam ura lettem

A szélvihar elvitte ,színes kendőm,
kapkodok utána de hasztalan
a vihar mutatja az eltelt időm,
a dús felhőkön sötét vigaszban
repül elnémult vággyal ég felé.
Fordul kedvem ,ahogy engedik,
úgy látom minden bekövetkezik,
szőkeségemet ellepi a hideg veríték
álmaim,mint a csillagtalan ég.
Büszke testtartásom szenvedése
láthatatlan lesz a csönd jelmezén
és nem tudom, már nem izgulok,
nem érzem ,hogy a Világgal forgok
nem háborodok hamar a semmin
csak csöndben némaságra ítélem
magam,s keresem a jövendö
keszkenöm.
Megértem az alkonyt-rövid napok
hosszú éjszaka merengését,
kedvemben örök zenét hallgatok
mit emlékként tálalnak nekem
álomittas ,mámoros alkonyok.
Oly részeg leszek, mindent kékben
hol pirosban látok,és leheletem
aranybarna álom a rövidke éjszaka,
mi igazi tisztasága csillag életemnek
érintetlen nász belsején.
Nagy úr lett a semmim a létében.
[Wilhelem Margareta}

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS