Amir levele Eric-hez----Wilhelem

Én vagyok az a kakás baba ,
akit bátyám nem várt soha
létem nem  angyal ajándéka
engem most hozott a gólya .

Szervusz testvér- jöjj közelebb
nem félj sosem bántlak téged ,
tudom nem vagy barátságos
változtasd meg rossz szokásod.

Hé- te öregfiú-ne nézz engem
mikor mamánk az ölébe vesz
mától enyém lett a te volt cicid
jobban teszed ha szívsz egy cigit. .

Nem tudom miért bámulsz furán
most én lettem az Amir király ,
eddig te voltál az arany herceg
de a trónra most én ültem fel.

Nem értem miért sírsz keservesen
egy jó szót sem mondtál nekem
majd meglátod , de jól kijövünk
gondolom ha nagyobbak leszünk .

Látom bátyám de izmos a tested
bizonyára egész nap csak eszel
azt hittem hogy csenevész vagy
de úgy nézel ki mint egy őrnagy.


Ne félj ,ételed nem eszem meg
van mamánknak bőven édes teje
persze, neked többet nem adunk
mert én szopom , közben dúdolunk.

Próbálj kissé megértőbb lenni ,
ha érces hangom kezd zavarni
engedd meg hogy én is egyek
no-no-ne légy annyira féltékeny.

Téged is szeret a mamánk papánk
csak kisbb vagyok vigyáznak rám ,
te úgyis nagyfiú vagy úgy montad
akkor bölcs szavaid ne változtasd.

Inkább gyere igyuk meg a pertut
legyünk örökre hűséges barátok
tőlem akár a cicit is megosztom
bár ez  kényes dolog ,gondolom.[W.B.[     [Puszillak-Amir]
.[W.B.]




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS