Ne nézz másra----Wilhelem

Nem így akartam emlegetni titeket
ti erős férfiak ,kik szerettek hű nőt,
másképp akartam vallani rólatok 
fals álmok között, búgó alkotóerők. .


Mint egy kérdőjel repdesnek előttem
szürke elmétek képzelőerővel öntve ,
van- e bennetek ostoba láz a szívben
vagy csak a test mozog késő éjjelen ?

Elfog az undor paplan alá reteszelve
érezve émelygős vad vergődésetek
szorongó gyomorral ,dobogó szívvel ,
még hallom némán hangotok jelzőit.

Csukott szememben halvány fényekre
most jól látom kemény arcotok élét
nagy szeretettel ,dorgáló esdekléssel
elöntött szégyenem kétségbeesetten. 
\
Titkon kukucskálok, látok szemeket
őrzik testem, ott vannak ,nevetnek
elbűvölten paplan felett dermedten ,
hogy másra ne nézhessek feletettek.[W.B.]


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS