Felsebzetten-----WILHELEM

Rózsaszagú kora reggel 
meg kifutná várt időmből
hogy mielőtt még elmennék
gondolkozzak egy ölelésről .

Még ott állsz a gémes kútnál
vizet merítsz tartályodba
lelked ami mindig szennyes 
szíved mégis rokonszenves .

Rég volt hogy segítettem 
ma már múlté vállt a tettem
nem erőltetsz tudom, finisen
áll köztünk a hit- hitetlen. .

Megfordul a kocka lapja 
én leszek majd ki eltávozók
bennem könny sincs ,kong
szívemben egy rekedt torok.

Ami volt már elsepertem
szenvedésre sincs türelmem
tudjuk kinek mit súg szíve 
menni kell, kész felsebzetten.

Meghidegülten ,beesteledve
mégis sírtam ,sírt  bennem az
ami nincs és soha sem lesz
               lüktető szívem   könnyű esélye.[W.B.]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS