Napló--WILHELEM

a szív naplója ,
hol nem látok olvasni
az írás árva és céltalan ,
a borítók olyan nehezek, hogy a kezek
felfedezték hogy
a félelem egy sötét világba kerül át ,
hogy a papír lapok elhalványultak
és csak magyarul  fordítható
égés közben ,
a pillanatokon és a pillanatokon keresztül,
amiket én magam egyengetek
egyenetlen versekben
és próbálom kiegyensúlyozni a levegőt .
A költő vérével éjszaka keveredik
a némák borában .
mert én vagyok a homokóra szíve
te a homok
az idő -egy ártatlan személy
betolakodva a homok csorgása
és tett vesztessége közé  .
a szív naplója ,
hol nem látok olvasni ,
az írás árva és céltalan ,
a borítók olyan nehezek, hogy a kezek
felfedezték hogy
a félelem egy sötét világba került át ,
hogy a papír lapok elhalványultak
és csak franciául fordítható
égés közben ,
a pillanatokon és a pillanatokon keresztül,
amiket én magam egyengetek
egyenetlen versekben
és próbálom kiegyensúlyozni a levegőt .
A költő vérével éjszaka keveredik
a némák borában .
mert én vagyok a homokóra szíve
te a homok
az idő -egy ártatlan személy ,
betolakodva a homok csorgása
és tett vesztessége közé .
De a betüket tapintani is lehet
kielégülten ,mint a vakok
beleborzongva az írott
es iratlan papir szegely
kovetelmenyekkel.



  .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS