Thomas levele Erichez---WILHELEM


       Szeretettel Thomas
Drága Eric,ne haragudj rám nagyon ,
mert én, az édes testvéred vagyok
és nem vagyok sem buta ,sem szaros
eszem az van és Pampersben vagyok.
Öreg fiú arra kérlek téged szépen ,
légy kissé elnézőbb velem szemben
igaz hogy a cicidet , azt én örököltem
de ott van benne, az én életem ereje.
Próbálj kissé kedvesebb lenni velem
ne légy oly durcás ha Anya ölbe vesz
engedd meg, hogy engem is szeressen
nézz bátran rám ha simogatni kezd.
Láttam milyen sokat meg tudsz enni
nem értem utána mégis miért kell sírni ?
Első napon nagyon mérgesen néztél
szép kék szemeiddel meg is igéztél .
Szemeid kékek, a hajad meg szőke
nem hasonlítunk, az én hajam fekete,
így te maradsz továbbra is a herceg
ahogy telnek évek,én is szőke leszek .
Szeretném ha igazi barátok lennénk
és ne légy féltékeny rám nincs miért
Anyu ,Apu pont úgy szeretnek téged
mint engem ,mert ugyanaz a vérem.. Szeretettel Thomas

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS