Megvadult gének----WILHELEM

Megvadult világ génjei nem egyformák
mérték nélküli értelmetlen szabályok
köröznek előttem, káoszos, üres szobában
majd rám tekerednek, mint jó barátok.

És már tudom, nem testem művésze
csak testemnek egy apró kósza része
mellyel hasztalan szabadkozok,vértelen
testem alkotórésze lett, de hihetetlen.

Vad szelek játéka hozta ,megbékélten
összeforrt szívemmel,kémleli szemem
és úgy formálta énem ,kikerülhtetlen,
mint egy ringyót,kit már rég elfelejtett.

Csendességből kiáltok szelíd napfénybe
kígyóvá tett a génem nyugalmas türelme
sorvadoznak szép emberi ,büszke értékeim
nagy kuszaság lesz bennem ,ha értékelem.

Holnap mi lesz velem e kusza ösvényen
gyilkos kacagások lehelnek rám hideget,
tevékeny zűrzavar megbicsaklott, hiteget
eleven izmaim bénulnak ,elvesztem hitemet,

Ahogy lelkem bomlik új génem kifizetetlen,
mert a Nő egy új virág rabságra kényszeredett
kizökkent időben: rendhagyó lesz, hihetetlen
kalandor , amikor semmi sem ellenőrizhetek..]W.B.]































































Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS