Adj egy esélyt----WILHELEM

Ne légy velem oly kegyetlen
te édes élet ,ki megkegyelmez
hadd hogy én is vétkezzek
ne bilincseld meg kezemet.

Az idő elfut gyors léptekkel
a nap búcsúzik tekintetével
s ha hűvös is van de élvezed
a meleget, ki forrósítja életed.

Adj nekem is egy újabb csodát
mint a vaknak ,aki most már lát
fennmaradtam a percek között
ne vedd el kincsem- azt a döntőt.

Kegyetlen volt hozzám az élet
magam voltam magam ellen
a kétely bennem mind mélyebb
s a színjátékom mind hitetlenebb.

Az asszony , ki erre-arra vágyik,
nem ér messze csak az ágyig
de jó hogy jön újra meleg nyár,
kézzel foghatóan,illata már száll.

Nincs semmi szeretet körülöttem
csak idegenek, kik nem ismernek
legyen bennem is dallamos ének
még néha éjszakában felfigyelek.













.









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS