Az árvalányhaj szíve--Wilhelem



Megtört testem úgy hajlik feléd,
letörten nézem, már kezed sem szeret
ha te elmentél, nincs álom, pihenés,
kezemben remeg árvalányhaj szíve.  

Ma ránk is  pirít a nyár, mindenkire
felhő játékát figyelem,lassan élve
eloszlatják gondom és reményem, 
örök változással,  mindig közönnyel.

Piros rózsaszirmok hullnak felettem
csak úgy hullámzanak a végtelenbe
minden szirom egy kicsike belőled
meglátogat, mezítelen karod és  tested.

Egy emlék  tőled, színes lesz életem
könnyebb a mosolyom, ajkamon béke,
kisimulnak redők könnyes szememen
csókok, búcsúzások,jóleső beszédek..

Bársony árvalányhaj simogat este
elfogadja csalva csalódaásom,remegve
szabad vagyok mégis teveled megyek
tudtam, hogy elveszítelek érdemtelen.[W.B.]














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS