Kereszthuzat

Uram rég megértem önt, figyelem
hogy a volt kedves felesége
kinek nem volt soha önérzete
magának még annyi sem türelme

hozzá, és ott hagyta régóta
a kis Fecske- bárban kávézva
más férfi karjában enyelegve.
Mosolya feketén átfüröszt

a kávézacc és rúzsfoltok közt,
én magát figyelem szemközt
pipámba régi dohányt tömök
s a Fecske- teraszán ,röhögök.

Maga fejet fordít hirtelen  másfele
néz,tekintélyes mellényét
igazítja rendbe,kedveskedve
a hölgy előtt ki maga mellé leült.

Hirtelen menekvésre készen lenne
lemondóan legyint-a fenébe
és kalapot emel a hölgy előtt
pedig nem is szép szegényke.

Jobbról gyűlöl, bal felől végtelen
kedvesség ,oda se neki-tartozik
nem az első eset a Fecske jelenet
kompromittáló - alkalmas hely lett.

Maga nem tudja ,hogy figyelem
mert a nő ki ott ül maga mellett,
az én kedves nejem ,dicsértessék,
még visszanyerhetem, de elvetem

Csak udvaroljon,mit tudok tenni
egy pillanatig farkasszemmel lesünk
Jerikó fala omlott le előttem időben
amivel jól jártunk mindketten,feltétlen

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS