Ne nézzek másra---Wilhelem

  1. Nem így akartam emlegetni titeket
  2. ti erős férfiak ,kik szerettek hű nőt,
  3.    másképp akartam szövegelni rólatok 
  4. fals álmok között, búgó alkotóerők.
  5.  
  6.        Mint egy nagy kérdőjel repdesnek előttem
  7.  szürke elmétek képzelt erőbe öntve,
  8.  van- e bennetek ostoba láz a szívben
  9.        vagy csak a test mozog egy késő éjjelen ?
  10.  
  11.  Elfog az undor paplan alá temetve
  12.  érezve émelygős vad vergődésetek
  13.               szorongó gyomorral ,gyors szívdobogással 
  14.       némán hallgatom vad hangotok jelzőit.
  15.  
  16.  Csukott szemem feketedik a fényekre
  17. azért jól látom kemény arcotok élét,
  18.  nagy szeretettel ,dorgáló esdekléssel
  19.  elöntött szégyenem kétségbeesetten. 
  20.  
  21. Titkon kukucskálok, látom szemeitek,
  22. őrzik a testem, villognak és nevetnek
  23. elbűvölten a paplan felett dermedten,
  24. hogy másra ne nézhessek át feletettek.


 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS