Misztikus jelenések--Wilhelem

Vajon mit akar bennem a lélek
lehet ismeretlen Hold istenek
azt hiszik kicsikarnak tőlem
valami újat ,szent kegyelmet.

Mert nem engednek lélegzenem
bármerre megyek egyre követnek,
nem tudnak csodát tenni bennem
satuba kerültem, szívem éhes.

Szemfényvesztő játékuk keserves,
hogy mit jelent nekem nem értem,
tudom még benne van az időben
élő holtan torvényes képlete.

És nekem a véletlen körülmények
muszáj lépést tartsanak lelkemmel,
az istenek ott köröznek hol lehet
tanuk nélkül, én a meglepett félek.

Hát ugyan szenvedtem már eleget
könnyedén is meg kínkeservesen,
engem már sodort el fals szerelem
nem vagyok zárt, reménytelen eset.

Zsákutcába terelnek nyílt szemek
lehet valószínű eshetőség jelekkel
valami misztikus istenek keresnek
új életet kapok akár Gaia gyermeke.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS