Noi szemmel

Női mivoltom mindennel felmér
izzadtan figyelem ,őrizgetem
ajándéknak szánták az istenek
reagáló képességem oklevelét.

Nem férfi akarat petyhüdtsége
ömlik szét bennem sikertelenül
kik tapintatlan restség ürügyén
terelgetnék a kéj hevét bennem.

Folyton figyelem értelmesen
a férfit ki ösztönre született 
születés bókként köszönhetőn
kihasználja a női test erejét. 

Mégis van néha hiány érzetem
nem bonyolítanám érettük eszem
végül is boldog vagyok egyedül
szerető mindig akad szerelemre.

Férfi esetek köröznek mellettem
kísérnek utamon jönnek-mennek
sosem lesz úgy , ahogy az elején
fele bú, fele öröm életem nélküle.

Már az összes lehetőség elvetett
nehéz létemet én is nehezítem
szerelmeskedés főzés,veszekedés 
búcsú sírás, kibékülés, menekvés.

Ma megijedek ha tükörbe nézek
fáradt arc tekint vissza, színtelen 
finoman beállított verőfényben
barna hajam ezüsttel vegyülve . 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS