dansul zanelor in padurea fermecata

Într-o noapte mergeam singură în pădure

am auzit muzică ciudată care m- a condus
la o lumină  strălucitoare, în timp ce priveam
dar toate s-au îndepărtat cum m-am apropiat.

 Pădurea era plină de mirosul primăverii
iarna, pe de altă parte, era limpede peste tot
luna strălucea strălucitor si-un liliac ciudat
s-a apropiat cu aripa lui, și mi- a șoptit:

Aici nu departe există o luncă fermecată
unde pe un ring legendar se invârte un dans
dacă închizi ochii, mintea ta se va deschide
și vălul dispare și vei vedea toate lucrurile.

Vino și invârtă -te si tu dansul zânelori. intr-un cerc magic, intr-un inel fermecat vei dori să rămâi acolo pentru totdeauna iar peisajul mai frumos decât primăvara.

Când am închis ochii, o lumină vibra întreaga mea amintire a dispărut încet, am văzut doar inele de ciuperci roșii și albe, și zeci de mii de zâne invârtând dansul.

Cei care ne vor căuta, usor ne vor găsi
poată să vadă urme ce am lăsat în urmă,
unii o să înțeleagă iar altii devin curajosi
unii o sa înțeleaga pe alții fără știrea lor..

Daca suntem amabili sau suntem rai
daca oferim nectar, toxic sau gustos
să facem acest lucru  apoi vom afla candva
suntem otravă de zână, sau mierea zânelori.
 
 [traducere Wilhelem Margareta]
 

















.


Vino și invarta -te dansul zanelor intr-un cerc magic intr-un inel fermecat vei dori să rămâi acolo pentru totdeauna iar privelistea mai frumoasa decat primavara










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS