Virágnyelv

Virágnyelv az is, ahelyett- imádlak!
azt mondom neked: -hideg van, ügyelj!
s szerelmes szókkal hívni sohse hívlak,
de készen vár mellettem puha hely.

Nem morcogok , nem fulladozom, sírok
s romantikát sohasem esküszöm,
csak megfogom a kezed s általviszlek
sátán viharján s álnok, torz tűzön.

Virágnyelv az is,csillagot lehozni
nem ígérek ezentúl semmit  Neked
s megrántom vállam, mikor azt mesélik,
más asszonyért  s viszont hogy eped.

Es összeszidlak, ha az abszolútunk
lazulni kezd, az úgy van csak, ha ép,
s ki azt mondaná, nézzem el hibáidat,
azt megvetem, becsületedbe lép!

Most sem keresek varázsos igéket
Neked tudnod kell, mi mögött mi van,
s ha nem tudnád, elvesztetted a játszmát
a gyermekek, én, Te, mindannyian,

hiszen a szók csak annak mondnak újat,
ki mellett a szív hamisan tanúskodik
s ott úgyis mindegy szónoklat, virágnyelv
hazug a szentség és hamis az  amulett!

Neked tudnod kell, hogy mi mit takar bent
s hogy az, ha szólok,végy kendőt, ügyelj!
-imádlak-oknál százszor több s örökre
vár mellettem készen a puha hely.

A hétfejű sárkánynál szörnyűbb rémek
állnak olykor utunkba, esküszöm,
de megfogom a kezed s általviszlek
Sátán viharján s álnok, torz tűzön.

Neked tudnod kell,a kint- mit takar bent

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS