Víg csalódások

Szomorítanak víg csalódások
mert nem én vagyok aki lázadok,
én az vagyok aki a tengerbe merül
s csak hagyom ,ringassanak a hullámok,
 
és az is én vagyok,
ki üldögél a parton egyedül
és úszni sem mer csak virrasztok.
 
Már nem kék a bársonyos tenger,
s mind forróbb a nyár és fojtogat,
mennydörgés készül , nagy viharokkal
de még sincs oly szörnyű vihar.
 
mint az, mit a tündöklő hőség
felkavar ott fent
a kék, hatalmas csend,a vad ég,
itt lent
 
 

eső a por, forróság a fény,
elvonulok hűsített szobámba,
s mintha a tenger fenekén,
bentről nézek a szörnyeteg világra
 
majd egyre később jön a hajnal
egyre hamarabb alkonyul
még búg a nyár, de zöld tarajjal,
a fiatalság is elborul.
 
 
 
Az ősz énekel
s köröttem hever 
sok-sok színes kagylódarab.
 
Tengerből,forró égből
nyárból ennyi maradt
s lelkemben az izgalom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS