Boldog vagyok

 Boldog vagyok. Már megvan mindenem
a múlt fájdalma többé nem emészt,
most elfelejtek minden szenvedést
és nem buggyan több jaj ki szívemen.



Amit kívántam, végre most enyém,
nem dicsőség, nem fényes, színes ruhák
nem tébolyult mámor, nem furcsa lázak,
csak egy mosoly a szeretett férfi arcán.

Oly jó megfogni izmos ,erős kezét,
kószálva kézen fogva álomréteken,
simogatni boldogságtól részegen arcát
és lelkéből dacosan áradó hatalmát.

Oly szép most minden, roppant nagyok
a csillagok, a lágy, felhőtlen éjszakában,
én megtaláltam már, amit kerestem.
boldog vagyok s egyre boldogabb leszek.

Velem a halk s zárt csillagos útra haladj
tiszta szerelem csak ott terem s fakad
szív áldását s a szerelem tisztaságát
angyali -kezekkel teremtik s táplálják.

És itt eldobom a bánat bús palástját,
nem szomjazom már mérget és vigaszt,
de felnyitom a szívemet, hogy lássák
a boldogságot, mely örökre betölti azt.[W.B.]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS