Idővel megérted


Húsz éven át roncsoltad a szívem
rettegek a felismerés pőreségétől,
hogy általad a termékeny ellentétek
keresztezték jajszavaim jelenlétét.
 
Diadalod nem volt mindig terhes
az- itt és mostan túl is szeretsz,
mennyire éheztem s pokollá tetted
életem,mágnesként kezelt ígérettel.
 
Ma megint oly vészes a levegő íze
a csillagok alattam is felettem is
hullámzanak egymást keresztezve,
míg lelkedben a törődés csupa vész.
 
Húsz éven át sírva és nevetve szinte
élek szerpentinen,szúró köveken,
sosem tudom önként megérteni végre
kapcsolatunk ér-e annyit mint az élet ?
 
Évtizedes sorsunkba belelátok élve
elárullak durván, vagy szép szelíden 
elárullak , hogy magam megmentsem
idővel gyöngéd szigorral fegyelmezlek.
 
S a jaj határát majd én szabom meg,
gyengülni fog, mi nem lesz kedvedre
van ,hogy az öröm nem jön csak óhajjal
de ígérem, hogy őszinte leszek sóhajjal.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS