Te voltál nekem


 

 

 

 



 

 

 


 ..

 

Nem tudod meg soha,mi voltál nekem

annyira csend van benn még felőled,

könnyeimmel fátylat vont köréd titkod

s föld indái közt nehéz utat találnom.

 

Újabb társra már soha sem vágytam,

s mégis szíved szívemnek lett társa

megadtál nekem egy újabb reményt

s benned ragyogásom újból remélt..

 

Csak azt tudom, hogy erős testedért

 öröktől ismerős lett az én testem,

fejemnek fészke ott honol melleden

dobogó szívedbe magam befészkelem.

 

Szemed nyugodt komolyságát igézem

mint egy kis tündér simulók térdedhez

elszunnyad bennem az érzékiség vadsága

szerelmesen várlak a piros ruhámban.

 

A történtek, mint álmomban, lebegtek

semmit se tettem, csak történt velem

benső szemem kinyílt a külső helyett

minden belül kavargott, forrt, feszített.

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 



 

.

 

 

 

 

 


 

s

 

 

 


 

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS