Én hangtalanul kiáltottam neved,

ujjongva ,átkozottan, önfeledten

s a szélben szálltak alig röpkén 

apró szavak.mik megrekedtek.

 

Szemem lehunyva is  tüzes láng,

bíborba boruló aggdalommal,

lehet mint felhő rád borulnak

s majd csillagként forrósítanak.

 

Neked kitártam a csodák várát,

terítettem oltárra csipkés terítőt,

mondd mit ér a bíboros pompa

ha sötétség szállt a homlokodra.

 

Álmaim kincse halomba tetőzve,

hajnalonként mind csak az enyém,

arcodon ráncokba futnak percek,

és minden lihegésem csak a tiéd.

 

Forró éjszakán fényben osszesve 

szívemen suhogó szél kering,

lehűtött testem alig érzékelné

mekkora csapdába esett lelkem.

 

Hangom hangosabbra szárnyra kel

tapogatna helyet a régi ölelésnek

de ahogy karom köréd övezném

eltűnne a néma bús könyörgésem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS