Csak hozzád

 Ha nekem adnák az egész világot

és minden kincset, ami benne van

vagy nekem adnák a legszebb virágot

hogy szivem fölé tűzzem boldogan



azt mondanám nem kell nekem semmi

csak hagyjanak meg egy-két dalt énekelni

hozzád, te ezüst páncél mezbe öltözött,

ki áldott vagy nekem a férfiak között.


S ha azt mondaná nekem egy barátom

hogy az enyém lesz a legszebb barát

s ha keblemre ölelem, majd meglátom

hogy ajkaimra mennyi csókot hagyott


rám, szivem dobogása igy felelne

nem kell nekem mas férfi szerelme

mert itt vagy te, ki könnyel öntözött

ki áldott vagy az összes férfiak között


S ha ahány csillag fenn ragyog az égen

mind énrám szórnák éretted cserébe

úgy érzem én, hogy ez lenne a végem

s eltűnnék a nagy végtelenségbe.


mert nélküled csak kin lenne az élet

s akkor inkább száz  halált halni veled

de míg a lelkünk el nem költözött

legszebb ajándék vagy a ferfiak között

  


 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS