Szeretni jó


Hittem a csodákban és orokke vagytam

A fájdalmas örök mélységű igéket.

A jóságos szomorú templomi zenét ... .

S a csöndes fekete gyászmiséket



Könnyezni szent őröm,kacagni  édes  dalolni jó .. .

szeretek könnyezni a mosolyon keresztül,

kacagva sirni  mint az orgona szó.

szeretem az elvérző halálos alkonyt.




Szeretem a  rózsák szomoru hullását 

a nagy bánatot az eljövendőt

a szerelem végső bucsuzását . . .

szeretem az örök illatos csendet.



Az orgonák édes hervadását

a halálos fájó tavaszi álmot,

a lelkek utolsó nagy lebomlását . . .

emlékszem a titokra és  éjszakákra. 



Hivő voltam. és  rábíztam életemet a csodákra .



legyen tele az életem csókkal

 boldog remegő vággyal.

és ültessétek tele a temetőben siromat

 ibolyával  és gyöngyvirággal.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS