En tényleg szerettelek


 A szobában csend volt és meleg.
Szerettelek,
és vágytam némán, kérőn utánad.
A szobában csend volt, csak halkan zenéltek
a születő vágyak,
A szememben öröm volt, félelem
nem értettem,
miért vagyok nyugtalan, miért remegek
a szobában csend volt, csak halkan hallatszott:
Szeretlek! Szeretsz ?


És csókra nyílott közben a szád
valami fájt,
miközben lassan felém közeledtél.
A szobában csend volt,csak valami dobbant
a mi szívünkben.
Aztán a homályban megmutattam magam,
sírt a szavam
mikor éreztem, hogy testemhez értél
a szobában csend volt, csak bennünk nevettek
a szenvedélyek.


A szobában csend volt és meleg.
Szerettél
és vágytál utánam lázaktól űzve,
a szobában csend volt, csak vad mámor dalolt 
a szerelmünkben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS