Visszatértem hozzad


 Ez a betűsór itt ez ív papíron,

ez a sírám, ez az ének a tiéd.



Mert tiéd a tegnap és tiéd a ma,

mert te vagy a legjobb és legerősebb

te vagy a ő mondd ki nékem, kis madár

örülsz-e, vagy sem, álmaidnak ?

Tiéd a sóhajom, a bús keresztem,

könnyeim, tisztaságom, renegát hitem,

a réveteg, sóvár tekintetem.


Mind a tiéd. Csak a tiéd,

szeretni hozzád jöttem magamat

egy  koborgó  elázott  lepke

a lelkem apró, halk mesékre vár

faradt vagyok es szelid a karom.


Add a kezed, az izmosat, erőset

ne kérdezd miért tértem vissza

ne kérdezd miért, hogyan és minek

nézd homlokomra ráncot ás a bánat,

nézd bús szememben szürke ködök járnak.


Nézd kijátszottak, ringyó  vagyok 

de tiéd a tegnap és tiéd a ma

s a holnap is tiéd,maradni akarok,

ha te még  akarod.


 








Nézd kihasznaltak, ringyó  vagyok 

tiéd a tegnap és tiéd a ma

s a holnap is tiéd,maradni akarok.

ha te még  akarod.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS