Csak egy porszem

 A  tuno   élet  tarka  piacán

Egy por  vagyok  csak

 . . Egy piciny  szemcse

, . .Égy  bus  bolond  az  élet  piacán  :

 Porszem,  ki  véled

Szembeszálni  mer

Elet;  te  büszke  Góliát.

     Karod  lágy  testem

Könnyen  töri  s z é t.

. .Nem  félsz  te.  mondd  csak

 Hogy  a  bus  hajós Kiszúrja

Féltett  egy  szemét 

• Mondd,  nem  félsz  tő lem * .,.X., Nem félsz  tőlem ..

.. Te  nem . .   Mi  vagyok  néked? 

  Kis  sem m i. . idegen 

.  A  tűnő  élet  tarka  piacán

Egy  por  vagyok  csak '.1Egy piciny  szemer,

.Egy  bus  bolond  az  élet piacin

,Porszem,  ki  véled/

 ! Szembeszállni  mer. 

   Porszem,  kit  vígan“ tova fuj a szel  szél 

-£s helyét  újra  belepi  a  p o r.

 ..£gv állomás  a  végtelen  nagy  úton .

,  .Porszem,  kit  az  éle

jatszva elsodor 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS