Ilyenkor este

 Ilyenkor  este  nagyon  szenvedek

, Ilyenkor  felszakadnak  a  labek

 5 a  vércsöppek  csöndben

 Szivemre  szivárognak


,Hideg  vagyok  és  fehéren  izzó

,az  ilyen  asszonyt  senki se szánja?

\\ az  én  szívem  is. meleg  és  piros

   De  a  szívemet senki  sem látja,


Talán  azért,  mert  nem  tudok

 És  könnyes  szemmel  hazudozni!

Esküdözni,  hogy  nagyon  szeretek

nekem  nem  hisznek,



Engem  kinevetnek

,Engem  megcsalnak  és  elhagynak 

 — Tőlem  aztán  odarohannak,

aholl  könnyű  a  siras  s  a  vétek™


,Én  ilyenkor  messzire  nézek,

És  akkor  is csak  fáradtan  mosolygok


.De  azért  este  nagyon  szenvedek,

 Ilyenkor  felszakadnak  a  sebek

 S  a  könnycseppek  csöndben

 Szivemre  szivárognak,







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS