Ki lehetek

 Gyönyörű  gyömbér  gyökér

 Szívben  terem,  ajakig  ér

 Ajkon  terem,  szívbe  nyit 

Gondolkozz  csak  egy  kicsit 


 Ki  lehetek?  Ha  kiejtesz

 Többet  tettél  mint  mit  sejtesz

 Vagyok  dalos  kalitka 

Képeskönyv  meg  muzsika.


 Pergő  orsó,  cimbalom

 aranybanya,  szélmalom

 Kilincs-bilincs  drága  kincs

 Szerem  nincs  se  számom  nincs.



 Mindenekké  én  válók

 Mindenkit  megtalálok.

Ki  lehetek? 

ha idezel,feneketlen  kútba  nézel.


Ha  lefektetsz  fehér  ágyra

 Megfelelek  távol  vágyra 

Csengő  utam  illő  pára

 Mégis  vagyok  múltak  vára.




 Oldó  szerző,  szerződő 

Veszejtő  és  megőrző,

 Keltegető  igéző,senki sebet nem erzo

 Semmit  be  nem  tetőző, együttvérző 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS