Vagyok ,aki vagyok


 Én kedvesem,ma izzik a világ

és minden sejtem búgva hozzád árad,

ki voltam útnak induló magányos,

most útitársnak elviszem a szájad.


Nézd ,nincs titkom.Vagyok,aki vagyok

ne jöjjön velem,aki könnyen fárad

maradjon távol ,aki tűztől retteg.

mert váromban nincs hátsó kijárat.


Szikrázó szemmel s lángoló kacajjal

repülhetünk a végtelenbe ketten,

lásd nincs titkom,vagyok,aki vagyok

csókban foggantam nem szent réten.


 

Mert bennem öröm,tagadás ragyog

a magam hite s nem szent lány vagyok

életemért,szerelemért,csókokért

szent kerteket próbálok ostromolni. 


Mert perc vagyok és percben az öröklét

 egy törvényünk van de vágyam ,büszke

de viszem hitedet,ezt a bátor éket

és valora váló tengerszép meséket. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS