Hálás vagyok, mert szívem kapuja tárva,

csodák özönlenek belé mindenfelől,
jönnek az álmok, árból, zajból, mint árva
bárányok, a zápor s mennydörgés elől.

Ma is vannak kapuk , ahogy mindig voltak
de az igazság itt áll előttünk mostoha sorsban
a jogtalanságot kellene megmarkolni bátran
de senkinek sincs hozzá elég kemény karja.

Hálás vagyok naponta, mert dalolni késztet
az idő sorsforgása, sok hullott reménye,
hanyatló napszárnya, végső világ ítélete,
amelyek ott lógnak a holnap kezdetén.

Hálás vagyok egyéni ragyogásomnak
újra kibomlik elém a sudár utak sokasága,
hálás vagyok a szikrázó napsugárnak,
mely mosott szennyek,tisztaságok hordaléka.

Nem tudom, honnan jött és hogyan jött,
bölcs okos sugárként, kristály feleletként,
de hálás vagyok hogy összeköt mindent
és felépíthetem joggal,magam-sors kerekét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS