Oly hálás vagyok

 Oly hálás vagyok neked kedves 

több vagy, mint amit szívem kibír

lelkem csalfasággal ringatózik

hogy több csókot adhass még.

 

Mindennapok dús perceiben

testem lángolása tüzes nyíl, 

mohón égnek benne érzések

szívemben bimbójuk kinyílik.

 

Ami lelkedben forr mind enyém

hiányoddal szívemet kitépnéd 

délcegen érkezel ,őszinteséggel

fény és homály mindenségében.

 

Kívánattal biztatod halk lépteim

szemeidben csillognak figyelmek 

mint akiben visszhangzik az ének

dallamosan felém száll szerelmed.

 

Álmaimban mindig jelenben vagy

árnyék és fényhatár találkáján

forró torkomból tüzes lángokon

feléd repülnek meghitten titkok.

 

Köszönöm Neked a tested melegét

borostás arcodnak szelíd vonásait

közeledben hangom elveszti erejét 

sűrű fojtó illattal testem virágzik.

 

 

 

 

 

 

 

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS