Tavaszra várva

 Szökkenj sugárba, tavaszi vers

s bomoljatok ma, szép szavak,

boldog életem zengő forrása

csodakút, hús mámor-patak

de csúnyán elárultalak.

 

Szökkenj sugárba, tavaszi vers!

ragyogó gyöngyzápor pereg

reám ó, újra kék az ég,

és újra jön a napmeleg,

ma nem rosszak az emberek. 

 

Szökkenj sugárba, tavaszi vers!

Zengj ma, zuhogj, áradj bomolj

legyen e perc életre szóló

győzedelmes, végső, komoly,

Szállj vers, szakadj, áradj,omolj.

 

Megnyilatkoznak a csodák

s egy szép hazugság romba hull

szavak, rongyok pusztuljatok,

közeleg egy pompás tündér lány

s ó, nézd - virágok ezre hull.

 

Ö, életem, a vágyva várt,

életem, a megtagadott,

szökkenj sugárba, büszke versem

kit mégis ö küldött, adott

kit mégis, meg nem tagadott.

 

Szökkenj sugárba, büszke vers!

Ó, örök vágy és szomjúság,

sikolts, mit bánom ki hallja,

bomolva vívjad meg ma harcod

életem, sorsom,legyen Ifjúság.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS