Téged Köszöntelek

 Este az ablakod alatt, ha megszólal a csalogány

Ne zárd be ablakod és hallgasd,

Mert én köszöntlek este dallal téged.

 

Reggel, ha a napsugár belopódzik hozzád

És szemeidbe, belekacag az ébredés

Én mosolygok akkor üdvözlésül Reád.

 

És ha a virágok gomolygó illata száll

Csokorba kötve a májusi pompa

Az én lelkem az, mi körülölel lágyan.

 

És ha az alkonyi bágyadt szellőcske

Simogatva arcodat legyinti,

Kezeim azok, mik távolról is becéznek.

 

S az éltető, tiszta, édes levegő

Amit be szívsz, az én vagyok egészen

S magadba lélegzet mindig és újra.

 

Amit be szívsz, az én vagyok egészen

S magadba lélegzet mindig és újra.

És én mindenben mindig melletted

 vagyok.Köszöntelek.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS