Az én világom

 Az én világom kis világ

Zöld padmezőben sok a virág

Míg percek összeomlanak

Lélekszirmocskák bomlanak.

 

Az én világom szűk világ

Négy fal között sok kis virág

Köröskörül, közel, tovább,

Mind más virág, mind új csodák. 

 

Szelíden félreállva ring

Falu virága: rozmaring

Messziről küldte tág mező

Ráismerek igen, ez ő.

 

 

Van üvegházi díszvirág.

Pompás szirmú orchideák

Remegve óvták hű kezek,

Szirmát bámulni élvezet.

 

 

Szűk bérkaszárnya udvarán

Nőtt fel egy kis sápadt virág

Az öröm hozzá mostoha,

Napcsókot nem érzett soha.

 

Van rózsa is. Felém hajol.

Az arcán az élet dalol.

Szirma boldogságtól pirul

Télen nyáron mindig virul.

 

Van árvácska, bársonyszirom 

Van hó színű picike liliom, 

Van napraforgó, szép sudár

Úgy csábítja a napsugár.

 

Van köztük virág, büszke is

A szárán szúr a tüske is

Csak egy csepp vér, nem a világ

Mégis virág. Az is virág.

 

Az én világom kis világ

Lélekszirmok, gyerekvirág

Illatozón, száz színű kép

Virágos kertben élni szép.

 

 

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS