Bukolika+

 Nem vettem észre magam

és nem láttalak meg titeket.

A nagy csodát kutattam eddig

Hol a megváltó élet-hit?

 

A magasba néztem,

hol ég, föld összeér.

És nem, nem kérdeztem

a vak hajsza mit ér ?

 

De most megbűvölte szemem

Most látom a vérző tömeget

A bús föld nyögését hallgatom

Most halkan a mezőkre lépek.

 

Most látom véres ágyát a földnek

Most hallom,

a vetések nőnek, nőnek,

Most hallom

a szél búsan sivít,

Imádkozik, imádkozik.

 

Most holt-csendben

nagy birodalomba

bevonulok.

Kín, élet s virág közt

csak nehezen megyek

Csillagokat könnyen átlépek

De hozzátok sohse, sohse érek.

 


 


 


 


 


 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 


 



 


 


 


 


 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS