Mindegy nekem+

Mindegy nekem. Vágyamnak büszke sólymát

nem küldöm többé sohasem feléd.

Hiába kérnéd, várnád, ostromolnád

A porban gubbaszt, mint fakó veréb

Nem küldöm hozzád vágyam büszke sólymát

 

 

Nem küldöm hozzád. Mindegy már nekem

Verjen a zápor. Tépjen a szél ujja,

Nem száll a vágyam zengő réteken.

Mint eddig. Büszkén, kevélyen, meg újra

Nem küldöm hozzád. Mindegy már nekem.

 

 

Gubasszon porban, mint fakó veréb

Ne szálljon többé magasba, merészen

Várjon csöndet, békét, hűs éjjelét 

Jövö napoknak. Lomhán heverésszen.

Gubasszon porban, mint fakó veréb.

 

Mindegy nekem. Jó így is élni még!

Földön heverve. Semmiről se tudva

Nem vágyva senki száját és szívet

Billenni árván, mint útszéli dudva.

Mindegy nekem. Jó így is élni még.

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS