O,jojj velem+

Jöjj, jöjj velem! hozz lángot a szívedben!

 Dalolok neked égő éneket,

Jöjj, jöjj! a lángjaink csókokra várnak

 Rajongjuk át együtt az életet.

 

Álmodjuk át együtt az álmainkat

S álmunk selymébe szőve a hitet

A Te mámorod mindig az enyém lesz

S az én ihletem mindig a Tiéd.

 

Jöjj! lásd, az élet gyász-özönvizében

Ott integet az öröm-szerelem

Gyémántra váltja halk bánatú lelked

Gyújtó tükrének könnyes harmatát.

 

Jöjj! csupa zengő himnusz lesz az élet!

Napsugaras és csupa árnyas pad 

Én leszek a Te víg dalos pacsirtád 

Te leszel az én csókos madaram. 

 

S ha majd eljár a sok-sok év felettünk

És éjre válik lelkünk hajnala

Múltunk morzsáit mélán összegyűjtve

Búcsúnk egy csók lesz, egy könny, egy ima.

 

 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS