Miert


 Miert nem tudtam ellenallni

akkor ott a kisertesnek

miert csalogatott szemed

egy konnyed kijelentessel

milyen noi oszton osi anyja

karolt at egy biztatassal

no rajta

mi 

keringett korulottem

 es ures zivemben

es ereztem 

valami hiu

buszeseg 

vagy talan 

noi kisertes keserve

mi mindig ures

barmennyire tomott

vagyakozo abrand

kozelgo goze

mi lilasan fustolog 

es hittel tele

oly igaznak laszott

es oly oszintének

mi korultekert

mint egy tisztelet

en sem gondoltam 

Szivem ugy vert 

mint az ora

csak nem tudni

mi az elet

s elni csak


Jó lenne: ha szíved úgy verne,mint az óra

 csak,nem tudni mi az élet

 s élni, élni csak

.Jó lenne lenni süketen, vakons szívvel,

 mely csak verni tud

,nem nézni ki soha egy ablakon

.Jó lenne élni értelmetlenül

,míg a fájdalom örökre elül.

Nem fogadni s nem osztani sebet

,de nem lehet

,e mondhatatlan kín kell neked

.Kell neked a szeretet,

s ha egy világ fordul ellened

,te mégis az életet

,mindenki életét szereted.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS