rossz uton jarunk


 En  csak  azt  tudom  :  rossz  felé  megyünk

, Lassan  csúszunk  lefelé  a  lejtőn,

Csúszásból  esés  zuhanás  lesz

 S  ha  nem   kapaszkodunk  meg,  elveszünk.


k\,Én  csak  azt  tu d o m :  fojtó  füst  alatt\

 Lángoszlopok  parázsbölcsője  ring

,Tűzmadár  röppen  fel  a  tetőre

,S  hajlékunkból  csak  üszkös  rom   m arad.


.Én  csak  azt  tudom   :  az  élettenge

r H u llá m a in a k   szennyes  árja  dob

,5   mi  vakok  nem   látjuk  a  veszélyt

,A m ely  m inden  pillanatban  elnyel.


Én  csak  azt  tu d o m ;  hogy  összefogott

 A  pokol  m ind en  szörnytege  ellenunk

,Kegyetlen,  véres  kor  sorfala  közt

. Vesszőfutásban  elvérezünk.


.Én  nem   tudok  mást  m o n d a n i,  de  ezt

 Tízszer,  százszor,  ezerszer  e lm o n d o m

,A lvók  párnáit  szertebontom

 ,A  szunnyadókat  költögetem 


,És  a sikolyom m al   odaállok

Az  élet  holvágányra  futott Száguldó  vonata  




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS