Szép álom az élet

 Én már előre, sorsom kezdetén

magamon viseltem sajátos életem

nem törtek soha pálcát felettem

magamba mélyülve , szerettem.

 

Homályban születtem sötétben

nézésem kérdő volt érthetetlen ,

zavaros vágyak születtek bennem

és ma is zavart világ az édenem.

 

Valami rejtély lakozhat bennem

titokzatos -istenektől szerzett,

nem ok nélkül csóválnak fejet

az emberek kik utamba kerülnek.

 


Tömör jóból sosem jutott nekem

sok apró rejtély volt körülöttem ,

hóbortos természetem nyereség

lett egyszer ,mikor felébredtem.

 

Ma már ébren viselem keresztem

istenektől nyert csekély ígéreteket,

senkivel sem osztom e szerencsét

magamat síratom ,hogy ilyen lettem.

 

Most itt állok szívem édes fényében

de mi ez ?Talán könny szememben ?

Már kiskoromtól hamar érteni kezdtem 

a szerelem szavát és egyre űztem.

 

Majd mikor gyengülni kezd jelenésem

egyedül maradok s zavartan észlelem

hogy a férfi kit szerettem, győzhetetlen

álom volt csupán -szép álom az élet. W. Babu


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS