A legszebb ékszer ---WILHELEM

Én bennem andalog régi érdem
nincs kedvemre való édes élet ,
több vagyok mint bármely érték
idegen előttem a hamis tüzed.

Bolyongó álmaim sikertelenek
valós igazságok egy cseppben ,
jó volt veled míg lassan rájöttem
hogy belém döfted kígyó mérged .

Végtelenségig kezeskedtem érted
vak pillantással mentem melletted
határtalan hazugsággal kínált szíved
de zavartak, torzult ,sötét ellenképek.

És most nagy hiányban szenvedek
a nagy csend körül ölel egyre ,
folyathattam voltam vétkes énem
de sajnáltam saját szégyenem .

Most nem látok semmi értelmet
újrakezdeni kihalt emberséget ,
viszonyt kezdtem mindenkivel,
ki engem vágyódó szemmel nézett.

Sárba taposom fajtalan emléked
megvásárolt testemmel kesergek ,
    úgy érzem lehetek egy gyöngyszem
             más szemében a legszebb ékszer. [W.B.]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS