A szilveszter margójára ----WILHELEM

Órák alatt szétszaladt az ünnep láza
furcsa régi álmaink megvalósult zaja ,
már csak a hitszegők boros kancsója
javít  az értelmeken  gondoskodva .

Hol  is kezdhetnénk az új év gondját
ha semmi sem változott létünk iránt ,
kik sokat reméltek oly ,keveset fogtak
maradt  egy  óriási  hű-ho nagy bánata.

Gyakran  úgy ébredek mint az o évben
nem érzek semmit hogy újjá születtem
amoly hétköznap lett újra mindenségem
kótyagos fejjel egy pohár bor mellett.

Sokat  álmodoztam remélve szükséget ,
de valaki most  csengetett kívánva új évet
fülem irdatlan szavakkal  egyre megellik
de ablakom párkányán csak a hó világít .

Túlzsúfolt szobámban felfordult székek
jelzik hogy mulattunk ezen a szent éjjel
vetetlen ágyamon agyon mosott kérés
hálát  érzek mindenkinek aki régen kért is .

Most már kezdhetem az évet derűsen
bár hirtelen hó fedte be  a jelenlétem
behunyt szemem követik  az üzenetet
és ingerülten szedelőzködni kezdtem.[W.B.]


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS