A felfedezés-----WILHELEM

A felfedezés
Talán túl gyáva ,türelmes voltam,
talán csak szelíd szavak hordozója
az eszme ,mely vezérelte utam 
daccá vált forró fogadalmakban.
Néha merengtem álmos időkben
elenyésző unalmas hetekben ,
az éveket már percekben mértem
reményem az örök idő mércéje lett.
Veszélyes nyugalmam malomköve
szikrát csiholt csábítva keresztem ,
lehetetlen tettek képviselőjeként
felrepített égig ,majd földre ejtett .
Megzavart szívvel, vidám szemmel
figyeltem a csonkig elégett éjeket
elzsibbadt érzelmek keltek ki belőlem
mik férfi kezekbe repítették testem .
Így boldogságom zavart dadogása
szemérmetlen séták úttörője lett ,
s asszonyi ősi vad kíváncsisággal
megfogózkodtam erős férfi kezekbe .
Ma már elképesztő tudásom idején ,
vágy lobog bennem, boldogság mindenén
szerelmem szegénysége büszke lett
múlt időbe temetve bűnös szégyenét . [W.B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS